Ziur nago co-branding estrategiaren bat noizbait ikusi duzula. Baina seguraski ez zara hortaz konturatu. Horrela bada, guzti hau txinatarrez arituko banintz bezala ikusiko duzu. Zer den azaltzen saiatuko naiz.
Marketin teknika bat da, non bi marka edo gehiago aldi baterako elkartzen diren zerbitzu edo produktu bakarra eskainiz. Azken kontsumitzailearentzako sorpresa faktorearekin jolasten dute hemen. Jakina, lotura horren emaitzak akordioan esku hartzen duten alde guztientzat onuragarria izan behar du.
Co-branding edo Brand partnerships estrategian parte hartzen duten enpresek elementu komun bat izan behar dute. Adibidez, interesa, gustuak edo bezeroa. Marka bakoitza % 100ean inplikatzen da lankidetzan, lortutako emaitzak guztientzat onak izan daitezen.
Marketin-estrategiak marken onurarako emaitzak lortzeko erabiltzen dira. Eta jakina, co-branding teknika ez zen gutxiago izango.
Orain co-branding-a zer den ikasi duzula, zein etortzen zaizu burura?