Facebook sare sozialak milioika erabiltzaile dituenez, negozio gehienek argi dute bertan egon nahi dutela. Erabiltzailearengana hurbiltzeaz gain, bertan komunitate dinamiko bat sortzea, ezagutzea eta zaintzea da egokiena. Baina… nola egon behar dute negozioek Facebooken? Erantzuna erraza da, orrialde moduan.
Facebook-en sartzean, hasierako orrian dugun inprimakia betetzen badugu, Facebook-ek pertsona bat garela ulertu eta profil pertsonal bat sortzeari ekingo dio. Izan ere, Facebook-ek duela urte dezente pertsonak eta negozioak ezberdindu zituen, azken hauetarako orrialdeak sortuz. Baina orduan… nola sortu dezakegu orrialde bat? Lehenik, profil pertsonal bat egin eta bertatik orrialde bat sortu beharko genuke. Momentu horretatik aurrera, pertsona hori orrialdearen kudeatzailea izango litzateke.
Bukatzeko, profil pertsonal eta orrialdearen artean dauden ezberdintasun nagusienak zeintzuk diren aipatuko dizkizuegu, sarrera honetan zehar hitz egindako ideia nagusia finkatzeko helburuz: