Gaur egun, edozein sektore, enpresa edo arlotan lan egiteko, ezinbestekoa da oinarrizko ezagutza batzuk kontrolpean izatea. Dena den, oinarrizko ezagutza teoriko eta praktiko horiez gain, gaitasun digital batzuk menperatzea komeni da, enpresako kideekin, kanpoko kolaboratzaile eta hornitzaileekin komunikatu ahal izateko.
Nolabait, esan genezake arlo profesionala digitalizatzen joan dela. Ondorioz, eguneroko lana aurrera eramateko, ezagutza zein tresna digital ezberdinak menperatu beharko ditugu.
Baina hau egoera ideala izango litzateke. Zorionez edo zoritxarrez, gauzak ez dira horrela eta bide asko dago oraindik gure inguruko profesional zein enpresak digitalak izatera iristeko.
Zer gaitasun digitalez ari gara ordea?
Zehazki, hementxe uzten dizkizuegu, gaur egun ezagutu eta menperatu beharko genituzkeen gaitasun digitalak:
Informazioaren kudeaketa: sareari esker, gure informazio iturriak hirukoiztu egin dira. Hori dela eta, etengabean dugu informazioa lortu eta jasotzeko aukera. Dena den, informazio fluxu guzti hori topatu, sailkatu eta egoki kudeatzen ikastea ezinbestekoa izango da gure denbora eta baliabideak eraginkortasunez kudeatzera iritsi ahal izateko.
Komunikazio digitala: gaur egun, erabiltzaileak, enpresak, hornitzaileak eta langileak berak digitalak izatera iritsi gara. Hori dela eta, kanal digital ezberdinen bidez komunikatzeko gaitasuna lortu eta tresna egokiak erabiltzen ikastea ezinbestekoa izango da.
Sarean lan egitea: tresna digitalen bidez komunikatzeko gaitasuna lortzeaz gain, sarearen bidez beste batzuekin eta taldean lan egiteko gaitasuna bermatu beharko genuke: dokumentu partekatuak sortu eta kudeatu, bilera birtualak garatu, foro zein antzeko eztabaida digitaletan parte hartu, …
Etengabeko ikaskuntza kanal digitalen bidez: formazio presentzialez gain, geroz eta ohikoagoa da online formazioak jasotzea. Dena den, formazio mota horiek eskaintzen dituzten plataforma zein erabilpen irizpideak ezagutu beharko genituzke aurrera eraman ahal izateko.
Ezagutza digitala: ezagutza partekatua eta librea bezala defini genezake. Bakoitzak bere ezagutza sortu eta lehiakor izateko bide horretan, informazio hori erabili baino, komunitate digitalean plazaratu eta inteligentzia kolektiborako filosofia ulertu eta lortzean datza gaitasun mota hau.
Bezero berriei erantzun digitalak: bezero arreta tradizionaletik, bezero arreta digitalera pausu bat ematen ari garela argi dago. Bezeroek erantzun azkarrak eta eraginkorrak bilatzen dituzte, horretarako bezero arreta digitala bermatzeko prozedimendu eta tresnak kontrolpean izatera iritsi beharko ginateke.
Gauzak honela, lanean egon edota lana bilatzen aritu, gaitasun digital hauek gehiago sakondu eta menperatzea ez litzaizuke gaizki etorriko.
Zorterik onena bidean eta izan digitala!
Webgune honetan cookieak erabiltzen ditugu erabiltzaile esperientzia hobetzeko. Nabigatzen jarraitzeak, cookie eta pribatasun politiken onarpena dakar. Onartu
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.